بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

باران مامان

تولد دخترم

1390/4/19 9:10
نویسنده : مريم
348 بازدید
اشتراک گذاری

٤تیر١٣٩٠اولین تولد دختر قشنگم بود ولی متاسفانه نتونستیم تولد بگیریم آخه مامان رفته بودم مشهد ماموریت البته دختر عسلمو هم برده بودم شب قبلش با دایی محمود وسمانه جون و مامانا رفتیم حرم امام رضا و کلی برات دعا کردم و ازخداخواستم کمکم کنه لیاقت توروداشته باشم وبتونم مادرخوبی برات باشم کلی ازخدا تشکرکردم که تورو به من هدیه داده و دعا کردم هرکس که آرزوی داشتن بچه داره خدا بهش بده باران مامان خیلی دلم میخواست وقت تولدت بریم رشت و اونجا برات تولد بگیرم همه فامیل ودوستهامون از رشت زنگ میزدن که ما کی میریم ولی باید میرفتم ماموریت و نشد که بریم رشت ولی اگه خدا بخواد وقسمت باشه انتقالی مامانو بابا جوربشه برای زندگی بریم رشت بهترین جشن تولدرو برات میگیرم بوس بوس دخمل طلای مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان باران
24 تیر 90 18:28
سلام اسم دخترم باران هست میخوام وبلاگهایی که به اسم باران هست رالینک کنم شما را لینک کردم من هم لینک کنید با تشکر شاید روزی همه باران ها در یک روز همدیگر را ملاقات کردند.......