بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

باران مامان

دندون نیش باران

1390/5/24 13:35
نویسنده : مريم
459 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز مامان، خداروشکر دندونای نیشت هم دراومدن،شنبه ٢٢مرداد ساعت ١٠که اومده بودم پاس شیر خونه پرستارت متوجه شدم هردوتادندونت نیش زده سریع به باباطوفان زنگ زدم و بهش خبردادم خیلی خوشحال شد خوشبختانه زیاد اذیت نشدی مامان جان نه تب کردی نه بیقراری وقتی بهت میگم باران مامان دندونت کو میخندی و خودتو موش میکنی میگم پاهات کو پاهاتو نشون میدی و قبل ازپرسیدن من سریع گوشتو میگیری چون میدونی که ازت میپرسم دیشب یکی از کتاب داستانهاتو برداشته بودی و توی خونه دور میزدی و مثل آدم بزرگها بلند بلند و با جدیت میخوندی من و بابا کلی به این کارت خندیدیم ساعت ١١شب رفتیم پارک بادی کلی ذوق کرده بودی تو نمیتونستی از پله هاش بالا بری و بچه های دیگه که خودشونو پرت میکردن تو تکون تکون میخوردی و خوشحال میشدی بعد از ١ساعت با گریه آوردیمت خونه نمیخواستی بیای بیرون ولی توی ماشین خوابت بردو تخت گرفتی خوابیدیماچدوستت دارم قشنگم بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)